Utmanad

Blev utamanad av Sanne so here it is!

1: VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?

Som student blir det tyvärr en hel del fiskpinnar, nudlar och pasta i olika former...

2:NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL ATT DUKA AV?
Beror på vilken sorts kalas, jag gillar service =)

3:VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?
Vid datorn?!

4:KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?
Nej, vinner aldrig ändå...

5:VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?
Jag älskar ännu så länge alla mina semestrar, allt utanför Sveriges gränser är UNDERBART!

6:TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?
Blir nog TV4, och något program på TV3, Kanal5, SVT och MTV (om man vill skratta åt folk vill säga)


Jag skickar utmaningen vidare till alla som läser detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback