Kallekrona

Igår bar det av österut till Karlskrona... I tron om att inte hitta ett skit i den staden som vanligt gick jag in i affärerna nollställd och ut med ett stort leende! =)

Resultat:
2 par ballerina (rosa och svarta)
1 par svarta skinnsandaler
1 svart kjol
1 jeanskjol
1 svart klänning/tunika
1 himmelsblå byxor
1 svart väska
10 par örhängen i alla möjliga färger

Och i förrgår fyndade jag i stan:
2 par jättesöta trosor på REA =)
1 brun skinnväska
Nytt läppglans
Hårband

Har blivit lite mycket shopping på sistone.. men vad gör man när man inte kan shoppa resten av året?!
Fast klart att det hade varit smart att spara lite pengar så att man kan köpa lite varmare kläder till i vinter också men ja ja..
Hur kul e de? Jag gillar sommarkläder!

Idag kommer för övrigt boken som jag väntat SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ länge på! Den andra boken i Twilight-serien! Wiiie!
LÄNGTAR!

Imorgon är det midsommar, jag hoppas på en trevlig kväll.. verkar dock bli regn men ingen som är överraskad va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback