Prinsessbröllop!

Wiie, jag vet att det här kanske låter otroligt löjligt men idag har t o m jag drabbas av bröllopsfeber!
Jag tycker att det är jättekul att Kronprinsessan Victoria och Daniel ska gifta sig!
Jag har drabbats av en patriotism och stolthet över mitt land som jag inte trodde jag skulle känna.. Kalla mig knäpp eller vad som?! haha
Vanligtvis är jag ingen Kunga-nörd som läser skvallertidningar om fam Bernadotte men idag har jag följt nyheter med presskonferenser hela dagen =)

Något positivt idag också alltså, en bra början på veckan!


Jag vill också ha en prins!  OBS! Funkar med en man av folket också =P 

Kommentarer
Postat av: Sanne

tycker det låter så hemskt när de kallar honom en man av folket... :)



Och stackas dem nu när det är en sådan hysteri... jag fattar varför de har väntat!!



Meen det jag egentligen skulle säga var... att du är utmanad i min blogg!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback