Oscars och fysiktenta

Vaknade imorse och slog på tvn och fick se att den underbare skådespelaren Heath Ledger hade fått en Oscar för bästa manliga biroll, och det är han verkligen värd! Trots att han inte får uppleva sina storhetsdagar efter Jokern-rollen så tror jag att han visste vad han skapade!
Jag vill bara hylla!

Filmen som vann 8 Oscars Slumdog Millionaire kan jag verkligen rekommendera - en riktigt bra film!

Och sen till något som sprider ytterligare lite glädje i min måndagsvardag;
Wiiiie! Jipppie!
TJoooohoo!
Jag fick 22/25 på fysiktentan! Dvs en femma! =)
Jag har ÄNTLIGEN fattat fysiken! Så underbart!

F*n va ja e bra! (så får man inte säga i detta jante-land men de skiter ja i)

Nu ska ja plugga lite matte istället!

dy/dx

Kommentarer
Postat av: Sanne

Neee du Johanna... Du är inte bra!!

Du är BÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback