Män som hatar kvinnor, flyg som hatar passagerare?

Idag är det dags för bio med Christian! Gud va länge jag har väntat på den här premiären!
Jag har dock lovat mig själv att inte ha för höga förväntningar då filmatiseringar inte brukar vara 100%... men hoppas på en bra film i alla fall =)

Idag har jag pluggat matte igen... dags för tenta snart igen.. Och sen har jag varit ute och vandrat runt Munksjön =) Härligt med lite frisk luft och SOL!
När jag sen kom hem och tittade på nyheterna och blev jag förvånad..
Ryanair funderar på att ta betalt för att gå på toaletten på deras flygningar?!
Och inte sådär en femma utan 1 £ vilket är runt 13 kr..
För det första, kristider..! Det är ju kanske de rikaste som åker med ryanair, trots allt budgetflyg..... för det andra, vem fasiken har cash på sig i dagens samhälle?!?!?!
De får helt enkelt skylla sig själva när snikna pensionärer kissar på sig i sätet =D hahaa!
Eller så kommer det bli försening pga att alla måste gå på toa innan boarding och alla kommer på det i sista sekund!

Vilket som funkar för mig =)
De tar ju redan betalt för bagage och massa annat... t.ex. att betala med kreditkort på deras hemsida.. det var iaf så innan.. Hur ska man annars betala? hum..
jaja nog om dåliga budgetflyg..

Nu får christian komma med vinet snart, jag är hungrig!! Verkar som att det blir pizza! =) Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback