Fenomen

Det slog mig när jag nu satt och tittade på sista deltävlingen av melodifestivalen att de bästa ikväll var LUGNT Darins version av Se på mig..! Men vänta nu, han var ju inte ens med i tävlingen..?!
Riktigt dåligt ikväll måste jag säga.. inget imponerar.. Speciellt inte Petra Mede som är värre än vanligt!

När det gäller gårdagskvällens bio måste jag säga att jag gick därifrån nöjd och belåten, dock blev min natt inte lika trevlig...
Det är ju inte den mysigaste filmen man kan se och jag lovar.. den är inte särskilt censurerad..
Dock är den omgjord en del för att passa som film, kan nog annars bli ganska långrandigt med all researcharbete...
Men summa summarum, filmen rekommenderas starkt och var beredd på obehagliga drömmar..
Mina handlade om kluriga mattetal (troligen pga kommande tenta) som jag var tvungen att lösa en i en knivig situation där jag spelade Lisbeth.. nicht trevligt alls.!

SE FILMEN, jag väntar på nästa =)

Idag annars har jag räknat.. surprise! OCH - bergsklättrat =)
Jag tog mig nämligen en promenix till Dalvik (alias, där upp för backen)...

Nu blir det nog lite deckarläsning i soffan =) Har precis börjat på Sjöjungfrun, Camilla Läckberg och ännu så länge är den riktigt bra. (Samma stuk som innan men varför ändra ett vinnande koncept!?)

Take care!





Kommentarer
Postat av: jenna

Hej johanna! Hur står det till med dig?

Postat av: jenna

Hej. Jo det är bra med mig. Jobbar och sliter. Har ni så mycket tentor? jobbigt men lycka till =) Japp vi åker på måndag. Ska bli skönt med värme. Kram

2009-03-05 @ 11:40:59
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback