Comeback

Heeey, I'm back!

Jag ska i alla fall göra ett försök med att starta igång den här bloggen igen.. Tredje gången gillt brukar det väl heta?

Livet har rullat på sen senast och nu är det snart dags för tenta igen.. Fredag närmare bestämt.. Har varit nervig över detta i över en vecka redan men det ska nog gå.. Har dock lyckats med förkylning och feber så är lite problematiskt med koncentration under längre stunder, men får göra det bästa av situationen..
Annars händer inte mycket. Eller ja just ja! Jag har flyttat! =) Fast det vet de flesta redan =)

På sista tiden har det varit mycket funderingar kring framtiden och alla vägskäl.. Where to go?
Ska man följa sitt hjärta eller sin hjärna? Or both?
Vilken väg är rätt för mig?
Åh, jag tycker sånt här är så svårt, gillar inte att göra stora val.. Känns så definitivt!
Jag vet att det inte är THE END om det blir fel men känns ändå så somehow..
Tål att tänkas på mer...

Just nu önskar jag bara att våren kommer så att man kan slippa det här mörkret och SNÖN =S Blä!
Man mår så mycket bättre under sommarhalvåret, borde verkligen flytta till australien el dyl under okt - mar och sen vara i sverige under resterande månader.. Would have been great, wouldn't it?
I just looooove the sun, the beach and all the positive and happy summer-people!

Nej nu ska jag gräva ner mig under mitt täcke med a bunch of tissues and my physics book...

Sleep tight!




Kommentarer
Postat av: Sanne

JIPPIIII som jag har längtat :D:D:D:D:D








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback