Måndag, sista augusti

Idag är sista dagen på sommaren, imorgon börjar teoretiskt hösten. Men enligt vädersnubbarna ska det bli 20-25 grader och sol!
Dock ska jag plugga Linjär Algebra hela långa dagen så blir ingen sol för mig.. Får försöka sitta ute på raster och lunchen och njuta så mycket som möjligt!

Känns som att det är ganska mycket nu i början, men det är väl för att man inte har fått igång en vardag ännu..
Har ju varit två veckor av konstant party och annat skoj så man har inte riktigt kommit in i studierna igen..
Men det kommer nog i veckan!
Känns som många härliga personer i klassen så det här ska nog blir tre kanonår!

En sak som känns mindre roligt är att jag kommer att missa mormors 85-årsdag..
Vi har fullspäckat schema och finns ingen möjlighet att ta mig hem då vi har obligatorisk närvaro på flertalet tillfällen...

En annan mindre betydelsefull grej, dock jobbig, är att min förkylning vägrar ge sig..
Har nu ikväll även fått ont i mina körtlar i halsen.. =S
Hoppas att det har blivit bättre till imorgon.
Nu blir det sova..!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback