Bye bye Karlshamn - Hello Jönköping, again..!

Ja.. På lördag bär det av mot Jönköping igen, inte för visit utan för skolstart..
Alla möjliga känslor inför detta men det får fungera =)
Inte så sugen på att åka tillbaka till Jönköping och lämna "hemma" bakom sig igen men samtidigt ska det bli kul med den nya utbildningen och nytt folk och så.. Kluven!
Ska även bli kul att träffa vissa från gamla klassen igen =)

Skönt att vara lite ledigt nu i alla fall..
Igår var jag och klippte mig på La femme - rekommenderas!
Blev faktiskt mycket nöjd med både klippning och färg =)

I söndags var jag på EKO och handlade massa växter så det blir lite mer djungel och mindre sterilt i min lilla lägenhet =)
En sjukt häftig rosa-lila växt hittade jag.. Se länk!!

http://www.usbg.gov/your-visit/upload/AechmeaDelMar3328.jpg


Idag är det packning och sådant som gäller.. ska se om jag hinna köra inom Farmor och Farfar en runda också =)
Man måste ju hälsa på lite varstans innan man flyttar...

Jag ska försöka bli lite bättre på att skriva nu igen.. sommaruppehållet får vara slut =)
Nollning nästa vecka, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback