Vilken dag!

Ja ni.. Den här dagen fortsätter lika konstigt som den började...
Jag kom precis in från gräsmattan.. legat ute och stekt i två timmar cirkus! Underbart!
Under tiden jag solade lyssnade jag på RIX fm som alltid och då nämner Erik (tror jag han heter) ett namn på en butik som fanns där han bodde när han var yngre - RIMI - fanns det inte en sådan butik i Karlshamn också? Någon som vet?
Ungefär samtidigt som Citygross hette Rema1000?  Rimi var väl ICA?
Det är iaf ett namn som jag har funderat på men inte kommit ihåg.. men nu vet jag!

Sen när jag låg där och njöt av värmen och min snygga bränna kommer en ful-gubbe och börjar skrika om något..
Han kom på cykel med massa kassar och stor vinterjacka och grejjer på sig... troligen alkis eller lodis... =S
Iaf så skriker han en massa PÅ FINSKA av alla språk... som ni säkert vet så har jag liiite fördomar mot finland... (motbevisa mig så ändrar jag mina tankar)
När han ser mig ligga där och sola vänder han på cykeln och kommer emot mig och ställer sig och tittar på mig och säger en massa saker (fortf på finska)... jag tror det är tur att ja inte förstår finska.... när jag inte ens lyfte på huvudet eller reagerade så cyklade han iväg efter ett tag.. fortfarande skrikande åt något =) han var nog arg.. hahahha

Ja jisses... vilken dag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback