True love

Idag har jag sett äkta kärlek, ren tvåsamhet!
Det var när jag var på väg till skolan imorse det skedde.
Precis utanför HLK (Högskolan för lärande och kommunikation) såg jag en man som hoppade av sin cykel och böjde sig ner mot något på marken.. Nyfiken som man är går man på lite snabbare för att se vad det är och när jag kom fram fick jag en klump i magen och var nära till tårar.

Det jag fick beskåda var en död gräsandshona som låg mitt på gången... Men jämte henne satt hennes karl!
Hon måste blivit påkörd eller något liknande, och han satt fortfarande kvar bredvid henne.. Så otroligt fint!
Jag blev helt känslosam och tycker fortfarande så synd om hanen som numer är änkling...
Men han satt bara där och kollade på sin avlidna fruga... Det kan man kalla true love =)

Hoppas att jag får uppleva det någon gång också,.. Inte att bli påkörd och då på en gångpassage men att någon älskar mig så högt!

Dagen i övrigt har varit ganska ointressant, ingen motivation till studier alls idag... Dock var det mycket intressanta telefonsamtal under eftermiddagen =) Way much better than math =)

Hahha usch, nu däremot var det något mindre trevligt =S En pojke i typ 10årsåldern ställde sig rakt utanför mitt fönster här på andra sidan parkeringsplatsen och kissade i buskarna.... Han kollade sig visserligen omkring hela tiden men tänkte nog inte på att det var fönster all over hahah =P pojkar pojkar...


Nu däremot är det dags för köttfärssås och spaghetti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback