Tentapaus

Tar en paus i tentaplugget med en låååång lista som jag hittade hos min kära vän http://livetenligts.blogg.se/

Lovar du att vara ärlig? Jag ska försöka
Du heter: Johanna
Smeknamn: Har faktiskt inga...
Har du något utländskt påbrå? Inte vad jag vet..
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vilken ballad som helst =)
Beroende av: Gillar inte riktigt beroende av något slag..
Vad tror folk om dig? Ja va tror ni egentligen?
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte. De går oftast in och sedan ut ganska snabbt.... tyvärr
Brukar du skratta för dig själv? Ja, när jag kollar på tv eller så =)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det förstår jag. När börjar du jobba?
Var bor du? Jönköping
Trivs du där? Tja.. Det funkar
Äger du några converse? ÅH nej aldrig. Inte på mina fötter!
Sprit, cider, vin eller öl? Öl eller rött vin.
Brukar du bli för full? Har hänt men fåtal gånger
Vad har du för mobil operatör? Telenor
Är du allergisk emot något? Enl läkaren; överkänslig mot det mesta
Nästa mål i ditt liv? Bli lycklig
Hur svarar du i mobilen? Hej! (Svarar inte om jag inte vet vem det är eller skyddat nr)
Vem ringde du senast? Pappa
Antal timmar sömn inatt? 7½ h ungefär
Brukar du komma i tid? Ja, för det mesta
När mår du bra? När jag ligger på en strand, det är ca 35grader i luften och jag har en iskall paraplydrink i handen =)
När blev du fotad senast? Det var nog på Loch Ness av Mie eller Karlsson
Hur känner du dig nu? Seg och hungrig...
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, men börjar få in lite färg!
Vad tycker du om fötter? Isch!!
Vad saknar du? lycka, värme och frihet och PENGAR!!!!
Hade du en bra kväll igår? Tja.. kollade på teven själv hela kvällen med de funkade!
Favorit dryck på morgonen? Mjölk
Rakar du benen? Ja... =S
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 22
Är du blyg? Beror på situationen..
Sysslar du med någon idrott?  hjärngympa?
Vill du hellre ha mail än brev? Brev (just nu), jag får så sällan post!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Längta till morgondagen
Är du nöjd med ditt liv?
För tillfället - nej
Är du bortskämd?
Aningens
Vad gör du i morgon? Tentapluggar - tenta på fredag..
Vad är det värsta du vet? Finns mycket..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Carolina Gynning =)
Vad längtar du till? 14 april - skolan slutar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo visst, där finns guldklimpar =)
Vad använder du för shampoo? Elvital eller något tror jag =)
Vad är det finaste du fått? På senaste tiden ; en vattenkokare och en stekpanna =P
En speciell dag du minns: Studenten var ett härligt minne!
Hur gammal är du? 21 8/12 år ungefär =)
Tycker du om någon just nu? På det sättet - nej
Om fem månader: Börjar jag förhoppningsvis min resa till ingenjör
Gröna eller röda äppeln? Röda definitivt.. gröna är så sura =S
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller någon av de närmaste vännerna
Gillar du golf? Aldrig testat..
Vilken tid gick du upp idag: 06:30 + en snooze
Har du sovit i din egna säng inatt? Alltid
Har du strumpor på dig nu? Som vanligt fryser jag om fötterna så ja..
Är det okej att gråta? Haha ja, annars hade det varit kört för mig.. Gråter nog en gång om dagen ungefär =)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra mitt liv lättare och lyckligare
Bär du glasögon eller linser? Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, handlar om plagget i sig, inte märket
Har du piercing? Nej =S Inte min stil
Vill du gifta dig? Ja, måste ha en karl först bara
Vill du ha barn? Ja.. förutsätter samma som förra frågan
Solar du ofta? Så ofta jag kan och vädret tillåter
Är du bra på att laga mat? Medium
Är du flygrädd? Oh no =)
Hur vig är du? Går att träna upp med yoga =)
Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk på vintern och vatten på sommaren
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? Bläää, fisk!
Vad äter du helst när du ser på film? Vad som helst, mat, godis, snacks, =)
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dag-människa.. morgonen - seg, kvällar - inaktiv
Vilken ögonfärg har du? Blå med lite olika inslag
Biter du på naglarna? Oftast inte..
Röker du? Never
Hur ofta tränar/motionerar du? Mer sällan än vad jag borde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback