Soldyrkare

Det är nog mitt andra namn eller så har jag helt enkelt varit en stjärna i mitt förra liv =)
Det är helt möjligt enligt den bok jag läser nu - Brida av Paulo Coelho. Rekommenderas!
All materia uppkom vid Big Bang och sedan dess har det inte uppkommit någon ny materia överhuvudtaget!
Men apropå soldyrkare så har jag precis kommit in efter en underbar timme i solen..
Och en sak som jag konstaterade var att det är synd att solen inte lyser på natten, för jag sover aldrig så bra som på en filt på gräset i starkt solsken.. Det är rena paradiset!
Jag somnar så snabbt och sen sover jag som en sten och det finns många som kan intyga att så fort jag lägger mig på mage på gräset så somnar jag =P

Jag älskar solen!
I love the sun!
¡Me encanta el sol!
Jeg elsker solen!
J'aime le soleil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback