Åter i Jönköping

Jaa.. jag vet att det var länge sedan jag skrev senast men har inte direkt haft någon motivation..
Nu har jag precis kommit tillbaka till Jönköping efter lite mer än en vecka hemma i Karlshamn =)
Tack för allt! Alltid lika trevligt att träffa er!

Dock känns den här veckan ganska onödig.. Hade det inte varit för att vi har redovisningar med obl. närvaro så hade jag nog stannat hemma en vecka till.. det är omtenta i matte imorgon och då skippas några av våra lektioner.. och jag ligger ganska bra till i både fysiken och matten =)
MEN det är väl lika bra att vara här för om jag bara tar tummen ur ------ och pluggar så blir det lite mindre stressigt kommande veckor då det är 3  tentor på 20 dagar =S
Helvetet börjar nästa vecka, redovisning troligen på tisdag och tenta på fredag... Jiiiiha!

Nu till något trevligare  - jag kokar soppa =) och inte vilken soppa som helst =P Strövarsoppa.. Eller iaf något liknande..
Vi brukade göra sådan soppa när vi var ute med friluftsfrämjandet när ja var med där... (OBS länge sen.. jag är ingen scout-tönt =P) haha
Potatis och morötter och buljong =)
Skall dock ätas med pinnbröd till men orkade inte starta en grill här i lgh!

Fortfarande inget på sommarjobbs-fronten men jag väntar och hoppas!
Dock har det löst sig med bostadsbidrag och deklarationen är fixad! Älskade skatteåterbäring!

Nej nu ska jag ta tag i soppan här =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback